ديدار مدير عامل شركت مخابرات استان با خانواده هاي شهداي مخابرات بافق

همزمان با فرا رسيدن هفته بسيج، مهندس مقوم مدير عامل شركت مخابرات استان يزد به همراه مشاور خود در امور ايثارگران و رئيس مخابرات شهرستان بافق با خانواده شهيدان ملائيان و فتوحي ديدار و گفتگو كرد.
در اين ديدار مهندس مقوم مدير عامل شركت مخابرات استان يزد، ديدار با خانواده شهدا را به عنوان يك توفيق و وظيفه اعلام كرد و گفت: بالاترين ارزش در كشور تكريم و ارج نهادن به مقام ايثارگري و شهادت است.
وي در ادامه از فداكاري و ايثارگري عزيزاني كه جان خود را در راه اسلام نثار كرده اند قدرداني كرد و ياد و خاطره اين عزيزان را گرامي داشت.

همچنين در اين ديدار مسائل و مشكلات خانواده هاي معظم شهيدان مورد بررسي قرار گرفت و در پايان از سوي مهندس مقوم به رسم يادبود هدايايي به اين خانواده ها تقديم شد.

شايان ذكر اينكه، شهيد علي اصغر فتوحي در سال 1340 در روستاي كوشك شهرستان بافق ديده به جهان گشود و پس از حضور در جبهه های نبرد حق عليه باطل، سرانجام در تاريخ 12 ارديبهشت ماه سال 65 به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

همچنين شهيد ملائيان در سال 1341 در شهرستان بافق ديده به جهان گشود و سرانجام با حضور درجبهه هاي نبرد حق عليه باطل در تاريخ 6 بهمن سال 64 در جزيره مجنون به شهادت رسيد.

روحشان شاد و يادشان گرامي باد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا